Drámagyakorlat és beszédtechnika:
Foglalkozásvezető: Fenyő Dió
A drámagyakorlatok alatt a gyermekek helyzetgyakorlatokat végeznek, szituációs
játékokkal sajátítják el az alapvető verbális és nonverbális kommunikáció eszközeit.
Verseket és monológokat tanulnak, és stílusgyakorlatokat végeznek velük.
A drámatörténet alapjaival is megismerkednek – számonkérés nélkül.
A beszédtechnika foglalkozások alkalmával a tiszta beszéd elsajátítására fektetjük a
hangsúlyt.
Alapvetően a társalgási nyelv során használt, artikulált beszéd élvez elsőbbséget,
de kitérünk a színpadi beszéd technikák kigyakorlására is.
Zenei foglalkozás:
Foglalkozásvezető: Berényi Attila
A zenei órákon a gyermekek megismerkednek zenei alapfogalmakkal.
Több szólamban énekelnek, ritmusképleteket gyakorolnak
és játékos zenei feladatokat oldanak meg.
A foglalkozások elméleti és gyakorlati elemeket egyaránt tartalmaznak,
de a hangsúly a gyakorlaton van. (Elméleti számonkérés nincs.)
Kreatív mozgás foglalkozás:
Foglalkozásvezető: Bakos Zsuzsi
A mozgás órákon a gyermekek játékos gyakorlatokkal fejleszthetik testtudatukat,
valamint több mozgásirányzat alapjaival ismerkedhetnek meg,
a későbbiekben pedig koreográfiákat is tanulnak.
A testi intelligencia fejlesztése segíti őket abban,
hogy a színpadon és a mindennapokban is magabiztosabbá váljanak.
A Dioszféra Művészeti Stúdió tematikája:
A Dioszféra Művészeti Stúdió alkalmazkodik a gyermekek iskolai beosztásához.
A foglalkozások egymástól elkülönülten működnek, így lehet jelentkezni egy, kettő, három, vagy akár az
összes foglalkozásra.
A különböző típusú foglalkozásokon végzett munka nem függ egymástól.
Minden évben közös színpadi produkciót állítunk össze, melyben prózai, zenei és tánc elemek egyaránt
megjelennek. A műsorban mindenki részt vesz, így gyermekeknek módjuk van megmutatni, mennyit fejlődött az
előadókészségük.
Az előadást a gyerekek előre kitűzött időpontban és helyszínen mutatják be a szüleiknek és meghívott
vendégeiknek.
Mit nyújtunk még?